MATTE B

Nu är ääääääääntligen matteprovet gjort. Har fan släpat den jäkla boken och fetaste miniräknaren från skolan till hem, från hem till skolan, till hem igen och till skolan och JAAAA NI HAJJAR - jag har alltså pluggat en jäkla massa matte det senaste.
Nej men faktiskt tycker jag att matte är så jävla kul när man kan det, jag kan sitta i timmar och bara räkna och tycka om det, det ni.

Denna låt har peppat mig att fortsätta räkna och räkna och räkna. Kämpa, slita hårt, hårdare och hårdast. "För att räkna matte kräver ju både tårar, blod och svett"

Nej dåååååååå... Men ni som har haft matteprov idag: sätt på denna fina sång och lyssna och känn hur skönt det är att ha gjort det. Mhmmmmm...
NJUT VÄNNER NJUUUT!!!







Här är räfrengen:
Calculus
Jag sitter här och räknar min... Calculus
Calle Calle Culius... Calculus
Sitter här och räknar min... Calculus
Jag är matematikstudent

KOMMENTARER:
Postat av: Anonym

du är sjuk!!!!! ..calculus liksom...:S

2008-12-01 @ 20:16:46
Postat av: TOVE



bra uppladdning inför matteprov, funkar ör mig i alla fall.....



2008-12-01 @ 21:43:36
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0