ÄLSKADE IDIOT

Idag hände en spännande och oväntad händelse på jobbet. Jag fick ett lurigt telefonsamtal.
"Hallå det är Tove?"
"Hej, jag ringer från OKQ8 i Sunne"
"Okej.... hej..."
"Har ni möjligtvis en bil med registreringsnummer JLS 797?"
"Uhm... ja?"
"Och har ni kanske tankat här idag?"
"Ehhh... nja, det tror jag inte, eller jag har ingen aning, alltså jag är dotter i familjen och har inte körkort"
"Men har du mor din eller far din i närheten?"
(jäklans värmlänning)
"Nej, jag jobbar just nu, men du kan få mammas nummer"
"Tack, hej då"


Det visade sig att mamma hade tankat på Sunnes OKQ8, satte sig i bilen igen och åkte därifrån. Hon tycker det var jäklans pinsamt när OKQ8 ringde upp... Sicken jäkel till bensintjuv!!!


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0