ÄCKEL VANDRAR RUNT PÅ MSN

Igår kväll chattade jag med Hampus. Vi hade en ganska normal dialog tills han plötsligt skriver något i stilen med
"tove... vill du spy?"
"nejsch för fan"
svarade jag glatt.
"synd..."
"vadåra...!?"
"jag hade kunnat hjälpa dig annars"
säger han och skickar en bild.
Jag öppnade och såg något otroligt hemskt, har aldrig sett något liknande förut. Jag stängde ner efter en hundradels sekund!!!! Jag blev helt förstelnad, en äcklad men kylig ilning åkte genom hela kroppen. Plötsligt satt jag väldigt obekvämt. Det var en bild på ett halshugget huvud, avhuggna snoppar och äckliga fittor.

Den vidriga synen på en hundradelssekund har satt sig på hjärnan, TACK HAMPE...
Mhm.... så jag bara varnar er!!!! Inget man vill se.
Bilden ligger på mina mottagna filer... Jag vågar inte gå in i mappen. Fy farao.

pussar i spyor
/tove


KOMMENTARER:
Postat av: emrrrömm

hahahahhaha skräll hampus <3

2008-11-26 @ 22:02:36
Postat av: TOVE

ja fy fan, hampus sicken jäkel han är



2008-11-27 @ 16:35:18
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: hämps

VArsegod tove, jag har lite andra bilder på lager om du fortfarande är intresserad?

2008-12-01 @ 01:32:51
Postat av: Anonym

det där med äckliga fittor var väll att ta i lite..



www.quakeulf.suxos.org/bilder/pain4.jpg check it out

2008-12-01 @ 01:34:42
Postat av: TOVE



jag tänker inte klicka på länken i alla fall

2008-12-01 @ 21:46:29
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: h

jag vet att du vill!!!!!!

2008-12-01 @ 23:30:08
Postat av: TOVE



FUCK YOU HAMPE

2008-12-04 @ 23:08:23
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0