HICK... HICK...

Jag har hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer.

hick... hick... hick...
Alltså hicka.
Jag tycker det är gött som fan ibland. Till exempel som nu. Jag sitter här på stolen, väldigt slapp. Då och då kommer en och annan "hick" och hela överkroppen skakar till, sen kommer man åter till den lugna kutruggiga ställningen och blir slapp. Och så håller det på. Ganska skönt vaaaaaaa. höhöhö

hick... hick...

hick...

Ska nog gå och dricka vatten upp och nerpå. Då försvinner hickan, det funkar alltid. Det är ett tips just till dig, ja, precis, du ja, till just dig om du känner ångest eller skam (eller va fan någon dålig känsla) över din hicka. Fyll ett glas vatten och ta med ett sugrör. Du är upp och nerpå, inte glaset. Drick.... Sedan lovar jag att din skam är borta!!!

TO hick... VE

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0