KOM IHÅG DETTA FÖR ALLT I VÄRLDEN

Intresseklubben sprängs av överbelastning! Ville bara skriva av mig lite..
Är det ok ok ok ok? Eller ok^4 som finurliga johan kom på.

Jag är ju bara så en lyckans ost, jag har käkat mat på IKEA två gånger på en vecka! WOOOOOW...
Ni vet den där kotlettraden med pommes och bearnaisesås, kocken rekommenderar. Så jäklans gott. Att något så underbart som denna maträtt kan ge så mycket njutning, för 65 svenska himmelska kronor... mhhh..

En ska till! Jag har tre tandtrådsrullar i mitt badrumsskåp. Det är meningen att jag ska använda dom. Min tandläkare tyckte att jag skulle börja med tandtråd. Det sa hon......... för tre år sen! Jag funderar på att göra ett försök på att börja.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0