THERE IS NO DEEPER CLEAN, THAN LISTERINE

Ett munskölj som har en ljus nyans av lila är tydligen våran nya familjemedlem. Bara tillfälligt, tills flaskan tar slut, eller vem vet.. Den luktar okej, smakar äckligt men funkar hyffsat bra.

Det bränner, bränner... bränner och bränner. Det började verkligen kännas förfärligt inne i munnen. Tanken slog mig hur munnen skulle sprängas inom några sekunder, POOOOFF så skulle munnen vara borta. Det skulle endast bli kvar ett stort svart hål. Jag skulle titta upp och se mina egna bloddrypande köttslamsor sitta fastklistrade på spegeln över handfatet.

Nej, det ville jag inte se. Jag spottade genast ut. Min mun hade fått en rejäl genomkörare.


KOMMENTARER:
Postat av: h

schöööööööööönt

2009-01-12 @ 22:29:35
Postat av: TOVE

ja, erkännnnn

2009-01-13 @ 12:14:05
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: karin

tove, ibland är du ganska grotesk

2009-01-14 @ 15:39:40
Postat av: TOVE

sorry, tankarna rullar bara iväg...

2009-01-14 @ 21:28:15
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0