INATT JAG DRÖMDE NÅGOT SOM JAG ALDRIG DRÖMT FÖRUT

I helgen drömde jag att jag hade så fasligt bråttom till någonstans. Det brann i ett område och alla var 100% skräckslagna och skrek 100% i panik.
För att klara sig skulle man springa genom en skog bort från byn. Jag hade min enorma klocka på mig. Av någon anledning kunde jag inte ha den på armen när jag sprang, och det gick heller inte att hålla i den, nej ikke sa nikke. Men det sa WIPPS, så hade jag käkat upp den.
En tanke slog mig att det var ju inte alls bra om jag käkade upp den, för då skulle jag aldrig mer kunna använda den!!! När klockan var halvvägs nere i strupen körde jag in två fingrar långt in i munnen för att försöka spy upp min värdefulla sak.
Konstigt nog kom bara delar av klockan upp: klockarmbandet och visarna.

Sen vaknade jag..... vet inte vad som hände med resten.


KOMMENTARER:
Postat av: sara

men tove, vilken konstigt dröm! ;)

2009-03-31 @ 09:47:56
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0