DET ÄR INTE ALLA SOM FÅR SAMTAL AV GUNVALD

Det ringde nyss dolt nummer till mig. Lite läskigt det där... när man inte får veta vem det är förrens man har svarat. Det kan ju vara vem som helst!!
Jaaaaa, i dette fall var det faktiskt vem som helt...

"hallå..?" svarar jag lite skeptiskt
jag får ett skarpt "hej!!" tillbaka, en mörk och stark mansröst
"vem är det?"
"jag heter Gunvald Larsson och vi är från.. polisen"
"ehhh, va?"
"var finns Arne Enberg?"
jag minns att min bror snackade något om Gunvald Larsson igår så jag sa "jag vet att det är du JONATAN"
"varför ljuger du?"
svarar Gunvald
"men jag vet att du och Davva sitter där uppe bla bla bla..."
"HELVETE!!! hur känner du till sånt?"
hör jag Gunvalds grova röst

Jag la på, gick upp till min bror och hans kompis. Hahaha... och där sitter dom på någon hemsida med "Gunvald Larssons Soundboard" och har askul.
Tänkte bara säga till er, mina vänner: om Gunvald Larsson ringer till er, då är det bara min kära lilla bror!!

KOMMENTARER:
Postat av: klara

hahaha älskar jonatan :D

2009-03-03 @ 22:03:24
Postat av: joel

hahhaha :P surt

2009-03-03 @ 22:16:44
Postat av: Christoffer Krook

vadå nääääe?

2009-03-03 @ 22:21:04
URL: http://christofferkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0