JÄVLA NATURKUNSKAP REDOVISNING


Övar på mitt muntliga grupparbete i naturkunskap som vi har tills imorgon...
Jag, Anna, Olivia och Louise ska snacka om solenergi.

Jag läste igenom och tog tid.
Jag sa "Dessa människor lever i u-länderna, alltså de som är utvecklingsstörda"
sen blev jag tyst,
började om med "Dessa människor lever i u-länderna, alltså de som ligger efter i utvecklingen"

Sen fortsatte jag...
Jag sa "I USA har de utvecklat en annan utlösning"
jag blev tyst igen och ändrade mig,
började om och sa "I USA har de utvecklat en annan lösning"

Hoppas jag inte uttalar mig på detta vis inför klassen, då skulle jag nog bli lite rosig om kinderna.


KOMMENTARER:
Postat av: sara

jag tycker om att bläddra igenom bloggar och läsa lite äldre inlägg (som du kanske märker eftersom jag kommenterar här nere). i alla fall, du är gullig och det hade varit MYCKET roligt om du hade pratat och utvecklingsstörda och utlösningar på redovisningen. men det kanske var tur att du gjorde det. jag tror inte att hanna och hennes bördy hade uppskattat det lika mycket... ;) PUSS

2008-12-24 @ 21:08:57
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: TOVE

hahaha sara vad du är go. Ja det kanske var väldans tur att jag inte gjorde det... hoho jaja vem vet vad som skulle kunna hända då?

2008-12-28 @ 18:28:36
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0