EN LITEN SKRÄCKHISTORIA

Jag var ensam hemma. Såklart kom tankarna upp på de läskiga människorna i The Grudge, förföljare, snuskgubbar och äckliga män som bara tycks har en uppgift i deras liv: att våldta. Och givetvis kom Samara upp i tankarna, den vidrigt läskiga tjejen i The Ring. Usch och fy och blä. The Ring var min allra första skräckfilm jag såg, glömmer aldrig, även om den inte är asläbbig.

Men men tänkte jag, varför skulle jag oroa mig? Det är ju bara film, det mesta... Och här finns inga våldtäcks män så atteeeeee jag kan ju vara lugn. Yeah. Jag hoppade in i duschen.

När jag stod i duschen upptäckte jag ett långt, lite halvlockigt, SVART HÅRSTRÅ klistrad mot min blöta kropp som slingrade sig ner mot duschbrunnen... Inte mitt, jag är blond och har kort hår nu. Min första tanke var Samara. Det var hennes hårstrå. Jag visste att hon var i närheten, hade det på känn hela tiden.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0