MHM OKEJ

Förut var jag på IKEA. Pekade ut och skrev ner lite smått och gott som ska finnas i mitt rum inom kort. IKEA är så otroligt jävla underbart. Jag älskar det. Tröttnar aldrig........ Nepp.

Jag har även spelat sällskapsspel idag. Ni vet man slår tärning, går några steg, så får man en fråga beroende på vilken kategori, dvs färg, man hamnade på. Man blir ju allmänbildad av sånna spel. Så nu vet jag att rådjur kan skälla och grisar sover ALLTID på höger sida. Jaaaa.... "man lär sig något nytt varje dag"

Denna vecka har jag gått som en zombie i skolan. Jag har varit så jääääääääävla trött. Skönaste att få sova ut inatt. Vaknade av mig själv helt utvilad och frisk. Jag bara hoppade upp ur sängen, jag var en lycklig gräshoppa som nyss kommit ur sin depression. Inte nog med detta!!!!!!!! Jag drömde nog bland de bästa drömmarna jag någonsin dröm inatt, mmmmm... Det ni hohoho!

TOVE


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0