AGNES HAR SÅ RÄTT

Checkade nyss in Agnes blogg, agneslindblom.blogspot.com.

Senaste inlägget heter "Tove".
Först inser jag vilken jävla snäll person jag är. Ni ska vara glada mina vänner, vilken snäll vän ni har.

Sen inser jag hur Agnes har så jävla rätt.
Jag har de blodigaste drömmarna. Jag mördar er allihop, mina vänner. Jag styckar er i bitar, jag torterar er till döds. Jag är den största ledaren av MM (Mördar Maffian).
Jag brukar döda i steg. Steg ett fiser jag de mest illaluktande stinkbomberna ni kan tanka er rakt i fejjan. Steg två knippsar jag av fingrar och tår. Steg tre brukar låta ungefär som när man tar bort en sugpropp "PLOOFJT" och där är era ögon urplockade. Här börjar det roliga. Nu kan man göra lite som man vill. Ni ser inget - men ni känner och hör.

Jag mosar er, sedan pressas ni i maskiner. Det brukar sluta med att jag äter mina hemlagade hamburgare med lite blandat kött, kanske lite av Cissi och lite av Charlotte (kanske till och med en liten tå av Anna). Till det dricker jag erat blod. Det kommer lyckodrömmar då jag käkar Agnes rumpa, det köttet är något utöver det vanliga.

Där har ni anledningen: Nu vet ni varför jag är så snäll på dagarna, när ni vet hur mina nätter ser ut.


Ha en bra dag...
TOVE


KOMMENTARER:
Postat av: Annibanani

Your a crazy bitch at night!

2008-11-19 @ 18:33:27
Postat av: louise

ville bara säga att jag gillar att du är snäll ! det är ju faktiskt en BRA egenskap, och lite pepptalk: du börjar bli bra på det här med blogg

2008-11-19 @ 18:49:55
Postat av: TOVE



anna: yeeees i'll kill you tonight!!!



louise: tackar :D du är också snäll

2008-11-19 @ 19:49:55
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: sandra

damn, du börjar bli lite läskig.

2008-11-20 @ 19:54:50
URL: http://sandramariabjorklund.blogg.se/
Postat av: TOVE

mmmmmmmm det är meningen att du ska få den känslan

2008-11-20 @ 21:20:10
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: karin

HAHAH ja skrattar

2008-11-20 @ 22:53:38
Postat av: TOVE

fast du är ju en av mina vänner karin.....

2008-11-21 @ 17:04:21
URL: http://tovvve.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0