DÖ SPINDEL DÖÖÖÖ

Träffade på en enorm spindel idag. Lina hoppade upp på en stol och vägrade komma ner. Sicken mes hon är!! Hon är ju 1000000000000 gånger större än den där äckliga jätte svarta saken med jätte många ben. Men störst behöver inte alltid vara tapprast.
I alla fall... Jag gjorde vad jag kände att jag behövde göra: döda den jäkeln. Jag rullade ihop en gammal tidning och SMACK BOM CRAAAAASH BIM BAM BOOOOM POFF PIFF SMASCH, sen var han ganska mycket död.
Jag njöt av det. Jag kände mig ett huvud längre och jag var stolt. Jag har inte alltid vågat göra något mot spindlar. Men nu, nu bröt jag isen, nu kommer jag döda alla spindlar som kommer i min väg.
Japp, det vara bara det jag tänkte säga.

KOMMENTARER:
Postat av: sara

det kommer alltså regna idag, bra tove! nejdå, död åt spindlarna (lite fobi har jag med....) :)

2009-04-17 @ 08:49:40
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: TOVE

inte en droppe regn..... så långt ögat kan nååå

2009-04-18 @ 18:43:55
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: TOVE

på flera dar.....????

2009-04-19 @ 17:52:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0