HELGENS HÄNDELSER

Mycket har hänt på liten tid. Det går snabbt när man har roligt som man säger...
Nåväl, i torsdags var det nattinnebady. Himla kul grej!! Mer sånt på skolan och vi lovar att engagera oss mer.

Lördag... fint väder, fint sällskap (kusiner), fin mat, fint fika och alla hjärtans dag! Mmmmm... love is in the air en hel dag, underbara känslor.

Söndag (igår) slet jag hårt för 525 svenska enkronor, en femhundring en tjugolapp och en femma, 1050 öre - välj själv. Men pengar fick jag, och pengar var jag värd! 
Att döma är ingen dans på rosor kan jag lova er. Åhhh nä, om du dömer fel kan du få en stor föräldrastyrka mot dig tillsammans med ledare som är så argsinta att näsborrarna vidgas när de skriker och salivet skvätter rakt i fejjan.
Det vill ingen vara med om, jag vet inte hur det känns. Men jag kan tänka mig.


Här, lite tråkiga naturbilder på 2009 års vinter, varsegod.
Men det kanske lättar upp lite mer än bara massa text? Tänkte la det...
 

KOMMENTARER:
Postat av: karin

heeerliga bilder, tjejen!

2009-02-16 @ 22:18:47
URL: http://karinblomgren.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera:

Trackback
RSS 2.0